Woensdag 1 mei 2024  12.45 uur

Lunchconcert Ensemble Rossignol: Alice Gort-Switynk (zang en blokfluiten) & Elly van Munster (gitaar en chitarrone)

Oude kerk (Dorpskerk), Dorpsstraat 59 Zoetermeer

Dansend avondrood: werken van Luigi Rossi, Barbara Strozzi, Girolamo Frescobaldi, Georg Philipp Telemann, Mauro Giuliani, Louis Spohr, Franz Schubert, Fernando Sor en Harald Genzmer.

Toegang: Collecte na afloop

LUITDAG NEDERLANDSE LUITVERENIGING ZATERDAG 1 JUNI

Doopsgezinde Kerk, Oude Gracht 270 Utrecht

12:30  Ontvangst en koffie

13:00 - 13:50  open podium

14:00 - 14:30  lezing Kateřina Maňáková

14:45 - 15:45  Algemene Ledenvergadering

pauze

16:15  concert Ramillete de Tonos  o.l.v. Kateřina Maňáková met Spaanse renaissancemuziek met vihuela de mano, zang, harp en fluiten.

Aanmelden voor het open podium kan via voorzitter@nederlandseluitvereniging.nl. Graag zo snel mogelijk in verband met de planning, met vermelding van wat je wilt spelen. Voor elke speler of groep is 10 minuten beschikbaar, inclusief wisseling op het podium. Plaatsing is op volgorde van aanmelding. De kerk is vanaf 12.00 uur open, inspelen in de kerk in overleg. Uiteraard houden we rekening met de lengte van stukken, wel mede afhankelijk van het aantal aanmeldingen.

Zaterdag 22 juni 2024  16.00 uur

Middagconcert Ensemble Rossignol: Alice Gort-Switynk (zang en blokfluiten) & Elly van Munster (gitaar en chitarrone)

Sint-Jan, Achter de kerk 2, Gouda

Dansend avondrood: werken van Luigi Rossi, Barbara Strozzi, Girolamo Frescobaldi, Georg Philipp Telemann, Mauro Giuliani, Louis Spohr, Franz Schubert, Fernando Sor en Harald Genzmer.

Toegang: schaalcollecte na afloop

Toegangskaartje voor bezoek kerk / Rotterdam-pas, Museumkaart-vrij